Pars Today’in haberine göre, Emir Abdullahiyan twitter’den yaptığı paylaşımda, ”Suudi rejiminin Yemen’e yönelik savaşından 4 yıl geçmektedir, Ensarullah, direniÅŸ güçleri ve Yemen halkı bu savaşın asıl galibidir’ ifadelerini kullandı.
Emir Abdullahiyan bir kez daha Yemen krizinin çözümünün askeri yöntem olmadığına vurgu yaptı.
BAE, Arabistan, ABD ve birkaç ülke 2015’ten beri Yemen’in müstafi ve firari cumhurbaÅŸkanı Abdurrabe Mansur Hadi’yi iktidara geri getirme bahanesiyle Yemen’e savaÅŸ, ardından bu ülkeye havadan,denizden ve karadan muhasara baÅŸlatmış bulunuyor.






